Rihannas avslöjande bilder i GQ

2009-12-17 05:58:53

Hittade nyss bilder i från tidnigen Gq som har Rihanna på omslaget .Asså visst jag tycker att rihanna är sjukt cool och hon är bra på att sjunga .Men va fan asså hur lågt ska hon sjunk visst hon är litte emo men ska  hon blota sig hellt nu också eller ??. OO jag som trode att hon typ skulle bli den nya beyonce men det kan man ju fet glöma . Visst bilderna är sjukt snygga men hon vet ju att det fins små tjejer som ser up till henne och de borde hon förstå att hon inte kan göra vad som hällst jag är sjukt besviken  hon kan ju lika gärna vara med i playboy enligt mig kolla in bilderna .

Whata fuck ???+

Den hära är snygg räker det inte med såna bilder visst jag vet sex säljer men how low can she go .



Thumbnail


Kommentarer
Postat av: ✿Susanne TJ

Jag tyckte dock inte där var fel på bilderna. Hon är ju inte naken i alla fall! Hon är bara lätt avklädd =)

2009-12-17 @ 09:57:13
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/
Postat av: simone

ohmyy.. sjukt snygg är hon iaf :)

2009-12-17 @ 12:55:49
URL: http://fattybom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback