Gina trico

2009-02-28 12:33:30
Hej hej skulle hem i dag men hittade inga flyg till stockholm så åker i från paris i morgon .Va nyss in på gina och bästellde litte kläder jag älskar gina trico de har så snygga och billiga kläder tror att mera en min halva garderob är i från gina trico hahaha . Det enda jag köper nu för tiden är klänningar jag har typ köpt 10 på 2 månader har inte ens haft på mig alla men vill endå ha mera det är som med skor och väskor man kan aldrig ha för många och jag ska ju kanske till gambia om två veckor då behöver man klänningar gambia är ett littet land men de förväntar sig att man ska se bra utt om man bor i europa de tror ju att alla som bor utanför africka är ricka hahaha ganska guligt .puss puss    





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback