Daddy's Girls

2009-03-27 01:30:03

Hej hej kollade nyss på angela och vanessa simmons tv serrie dadys girls de va ju med i mtv tv serrie runs house på mtv de är runs två äldsta barn men ny så har de en egen serrie. Den är sjukt bra tycker jag man får följa med de i deras live. Jag tycker värkligen om de hära tjejerna och jag älskar deras sko och klädmärke pastry de har sjukt snygga skor med goda namn heheeh som mixed barry glam pie hi ,peanut butter fab cookie eller Chocolate Banana Glam Pie haha jag bara älskar namnen själv så har jag glame pie espresso sjuk fina .Om ni vill köpa de så fins de på footlocker i gallerian jag tycker att alla tjejer borde ha ett par pastry skor bara måste .puss puss















Kommentarer
Postat av: Randy

Vad coola skorna var ;)

2009-03-27 @ 17:37:40
URL: http://randys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback