Hallo

2009-05-19 12:38:18
Hej hej sorry har inte skrivit så mycket  ska börja skriva mera jag lovar.I går så va jag först i stan med mina två kineser hahaha köpte en super fin lång klänning på hm den kommer jag att använda när jag åker till san tropez  ska dit med en kill kompis han har ett hus där ner kommer att bli skit kul längtar. Efter stan så åkte jag till farsta centrum  där  så möte jag upp sandra vi käkade på donken sen så hjälpte hon mig att köpa presenter till lilla mercedes som fyler 1 år på torsdag  de har så sjuk söta grejer på BR blev medlem där i går hahahahah. Lyckades till slut hitta not i från matthew williamson på hm en skit snygg t tröja kostade 250 . Här kommer litte bilder .






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback