SKÖN DAG

2009-05-30 00:38:40

Hej hej i dag eller ska jag säga i går för kl är över 12 men i alla fall . Har haft en skön dag.   Hade ingen skola i dag så jag vaknade typ 2 hahah sen så gick jag en snabis till farsta centrum för att köpa min älskade kläning love it läger up bilden på den sen när jag ska ha på mig den. Aj efter centrum så va jag bara med min familjen  vi hade mysigt vi va på en park i när heten där vi grillade gud så gott det var mm hahaha asså jag älskar kött skulle aldrig kuna bli vegitarian .Efter det så gick vi hem och åt glass med jordgubbar det va så sjukt gott asså jag är en glass älskar skulle lätt kuna äta en hell big pack själv hahaha. puss puss

mina misslyckade choklad täkta jordgubbar haahahah


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback