Bästa Kryssningen

2009-11-26 21:31:38
Hej hej omg säger jag bara vi hade sjukt kul på kryssningen . Det blev mycket spring efter alla andra för jag är ju värsta mamman hahahhahahha lol , Men jag hade sjukt kul endå och jag och en viss person börjar komma närmare varandra asså jag gillar den hära personen sjukt mycket trode inte att jag skulle göra det  . Aj kolla in bilderna från krysningen puss puss.


Anna och jag

Jay jag och Anna how you doing  lol

Vem kan det vara ????


My bebis.

tror att non är borta hahah sandra lol

Thumbnail

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte gullig sida :) kul att läsa!



Gå gärna in på min och kommentera :D

2009-11-26 @ 23:07:38
URL: http://kindies.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback