Mina Top 5 Designers

2009-11-15 21:04:29
Jag kanske inte har råd med de men att kolla kan man ju altid göra  hahahhaha . Det finns så många bra designerssom gör kläder som man döör för men mina absolut favorier är de hära 5 . Först och utan tvekan så är det
Herve Leger jag skulle kuna göra mycket för en sån klänning de är så snygga och sitter så bra  och otroliga färger har litte bilder i från hans nya 2010 resort collection kan inte ens förklar med ord ni får see själva . Sen så har vi

Versace så vackra afton klänningar mycket glada sommar färger jag tycker ej att de gör lika fina väskor som klänningar men men jag älskar ju bara typ klännigar har litte bilder i från derass 2010 och 2009 vissnigar .

 Sen så är det Vera Wang men det som jag älskar mest med henne är hennes brud kläningar hahah skulle lätt kuna gifta mig i en Vera Wang kläning .Har bilder i från hennes 2010 vissnig och brud 2009.

Sen så har vi the fabolus Matthew Williamson han är som en gud när det kommer till fina sommar tunikor asså allt i från färgerna till passformen är underbart .Och det är sama ska när det kommer till klännigar underbart perfekt.Har bilder i från hans 2010 vissnig
 
Sisst men inte minst så är det Michael Kors säger bara haven in typ San Tropez  hahah litte bilder i från hans 2010 resort collection.


HARVE LEGER


                     

                               VERSACE.



               VERA WANG



                   MATTHEW WILLIAMSON


                                MICHAEL KORS

Thumbnail

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback