Snygga bilar

2009-11-14 23:32:24
Vem sa att inte tjejer gillar bilar eller aa snygga killar med snygga bilar hahahahahaha. Jag älskar snygga och snaba bilar jag blir fan kåt  av det hahah skojar bara . En av mina favorit classiska bilar är Maybach aa oki den är inte så gammal men sjukt snygg . Jag älskar ochså Bentley , Land Rover och Rolls Royce den dagen jag blir rick så är den förat bilen som jag ska köpa är en svart Bentley so hot hahahaahah. När det kommer till snaba bilar så ska det vara  Lamborghini Murciealago eller en Ferrari  .








Thumbnail


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Sv: vilken tur! Vad köpte du då? :)

2009-11-15 @ 00:46:12
URL: http://ahallen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

2009-11-15 @ 02:25:10
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback