Vem är den snyggaste Kardashian ???

2009-11-15 04:09:07
Vem är snyggast av de tre kkk sysstrana är det minsta av de 3 och gifta sysstern Khloe 24 år eller är det porr Kimberly aka Kim 28 år eller Äldsta av de 3 och snart mamma Kourtney 30 år. Asså jag tycker att de alla är sjukt snygga men men Kim är snyggast enligt mig det är bara not med henne asså jag kan inte förklara men hon är jävligt fin . Sen så kommer Kourtny för mig hon är så litten och söt. Khloe är också jävligt snygg  men hennes äldre sysskon serr mycket bätre ut en henne de är också mycket mörkare de har mörkt hår och bruna ögon medans hon har gröna och ganska just hår . Hon stiker  ut bland de och det är ju också jävlogt coolt.Vem är snyggast tycker ni ?????

Kourtny












Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Astrid

Khloe är gulligast tycker jag:P Fin blogg

2009-11-15 @ 11:23:44
URL: http://azy.blogg.se/
Postat av: ahallen

Sv: nej, hade tänkt köpa en av väskorna, men det blev inte så. Kul att du fick tag på skorna i alla fall! :)



Hoppas du blir nöjd! :)

2009-11-15 @ 12:17:32
URL: http://ahallen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback