Tråkigt vill resa

2009-10-16 21:30:46
Hej hej gud jag har så tråkigt just nu vet ej vad jag ska göra . Jag måste fan ut och resa i gen det är då jag har kul och käner mig som lykligaste . Jag reste ju sjukt mycket under föra hösten och våren och nu så sacknar jag usa , london ,spanien och gambia . Men under höste lovet så hopas jag att jag kan åka till london och ha litte roligt kanske träffa en ny kille för här går det ju inte så bra hahahahahaha kanske är jag för kräsen . Men asså han måste vara snygg sorry vissa tycker att det är ytligt men så är det hate it or love it .
så lycklig va jag i usa hahahahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH JÄVLA IDIOTER "det var omoget och tråkigt tror ni att ni kommer någon vart med det?" (jag slickar kissies röv och suger hennes fejk bröst varje kväll det är därför de har svullnat upp och är stora, sen så fick hon lite ont och så slog jag till henne så hon fick en fläsk läpp ojsan men jag slickar kissies röv iallafall :) det är så alla i den här jävla fucking bloggen är men vet ni vad era jävla blondiner? ni slickar kissies röv åhh hatar är jävla skabb!!!! OCH OM MAN SKICKAR RUNT DET JÄVLA SMSET DET GJORDE JAG MED? VI SKICKADE INTE DET FÖR ATT SE HUR DU "REAGERADE"! DET ÄR FAN ATT DU SKA LÄRA DIG ATT EN VÄLDIGT VACKER DAG KOMMER DU VA SÅ JÄVLA UTSKÄMD ATT INGEN KOMMER BESÖKA DIN FUCKING HOR BLOGG! :p LOSER GRAND MOTHER FUCKER :D / ALLA UNGAR I UPPL. VÄSBY

2009-10-16 @ 23:31:25



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback