Är i skolan

2009-09-07 09:29:23
Hej hej sitter i skolan just nu jag är så sjukt tröt sommnade inte förs vid 2. Mitt ex ringde mig och försökte få mig att åka till han i spanien nu på fredag hahahahaha snubben måste tro att jag inte har not live. Typ att om han säger hopa så säger jag hur högt ett av skällen varför vi inte är till sammans men han vägra inse fakta att vi inte ä bra för varandra visst vi kan vara kompisar men inget mera. Jg är ju sååååååå söt det är därför han vill ha mig tillbacka men jag pallar inte med en svatsjuk kontrollfreak.

Kommentarer
Postat av: Matilda -

söööt du e som vanligt =)

vi ses i helgen va ? =)

2009-09-09 @ 20:51:54
URL: http://majbebis08.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback