From hoes to Ladys

2009-09-01 17:17:54

Hej nu så kommer de två första videon från min och sandras sjuka serrie from hoes to ladys hahaha allat som ni kommer att få see är bara ett skämt jag och sandra fiantar oss nu så presentera jag de två första tjejerna som ni kommer att få see.


Vi börjar med Juliet som bor i ATL en förvirad vit tjej som tror att hon är svart hon . Är född i africka men flyttade senare till  atl där hon blev en hora och nu så vill hon förändras tror jag och söker till from hoes to ladys. Här är hennes intervju video . OBS sjukt roligt!!!



 

Sen så har vi Laquescha henne kan man bara beskriva med ett ord ghetto fabolus. Laquescha bor i new york queens det är där hon är uppväxt hon har inte därekt värdens bästa iQ men är sjukt rolig. Det mästa som hon har känat som hora är 5 dollar som för henne är skit mycket här kommer hennes video.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar också svart på kläder! Betydligt mer än vad jag gjorde förr.

2009-09-01 @ 17:30:29
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahahahha

2009-09-02 @ 16:10:55
URL: http://majbebis08.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback