Mina Top 5 Tv Serier

2010-04-22 21:24:15
Hm att bara skriva 5 är sjukt svårt för mig men det kommer nog att gå hehehehe säger 5 i dag och 5 i morgon . Jag kolla nästan aldrig på tv sitter framför datan och tittar på alla mina serier där för jag älskar americkans tv så jävla underbar .


1. Meet The Browns
Asså om man vill skratta så ska man fan kolla på meet the browns . Med värdens bästa Mr Brown
fyfan skratta barar av att tänka på han hahaha .  Inte konstigt att jag gillar meet the browns med tanken på att det är en Tyler Perry serie han som skapade Madea .





2, House of Payne
Nu när vi endå pratar om Tyler Perry så måste man nämna house of payne . En sjuk rolig serie om en galen familje visst så skrattar man som fan . Men i bland så gråter man också  inte bara komedi utan alvaliga saker som drog missbruk och mycket mera i love it .





3, Tiny&Toya
Tiny and toya är en super skön reality serie om Tiny som är mäste kände för att vara T.I.s flickvän. Men det som många inte visst om henne att hon va med i en super känd tjej grupp som hetter xscape  från 90 talet och att hon har vunnit en grammy för låten hon skrev till TLC  no scrubs . Hon har tre barn en dotter som hetter Zonnique Pullins och två söner med T.I.  Clifford "King Harris och Major Harris  . Toya är väll bara känd för att hon har varit gift med Lill wayen och har en dotter med honom som hetter  Reginae Carter .  Serien handlar om deras live och problem sjukt bra .





4, Kendra
Mäst känd som Kendra Wilkinson en av Hugh Hefner många flickväner . Hon va också med i serien the girls next door och då va hon den vilda party tjejern .  Men nu typ två år efter det så är hon typ hemmafrur gift med nfl spelaren Hank Basket som hon har sonen Hank den tredje eller fjärde med hahahah synd . Aj Så man får se henne som värsta hemmefrun sjukt rolig älskar kendra får mig alltid att skratta.

Kendra-Wilkinson-Kendra-Promo-Image


5, Keeping Up With The Kardashians
Asså behöver jag ens säga mycket hahaha alla som läser min blogg vet att jag döör för Kim Kardashian inte för att jag är gay men hon är så jävla snygg. Och så klart vill jag kolla på henne och hennes galan familje då älskar the Kardashians <3.


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: simone

Gooodmorning sockerpaj! Fått en bra natt? Jag fick äntligen sova ut utan mardrömmar och en liten sovmorgon, hallelujahmoment för mig ;D

2010-04-23 @ 09:30:47
URL: http://fattybom.se
Postat av: oli

tack vad gulligt av dig :)



vad händer idag då?! :)

2010-04-23 @ 12:34:56
URL: http://noideaa.blogg.se/
Postat av: cassie

vart nånstans kan man ser på dom då?

kram:)

2010-04-25 @ 21:40:05
URL: http://cassandralindstroms.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback