Några få ord

2010-04-29 11:10:29
Hej dolls asså jag vet inte vart jag ska börja det är så mycket som måste göras när man ska ta studenten . Och jag har inte ens hitta klänningen eller skona börja bli orolig att jag inte kommer att göra det sjukt synd då . Men va nyss ine på nelly hittade ett par super snygga vitta klänningar men vi får se hur det blir med det längtar endå som fan asså kommer att bli sjukt kul heheheheh i morgon är det mösspåtagning hoss oss very nice  hörs snart puss ps kolla in bilden på mig sjukt gammal hahahah gud va synd .


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så mkt:)

HAHAHA det är så sjukt.. man kan inte annat än garva^^,

2010-04-29 @ 11:25:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jimmey!

åååh så sjukt snygg alltså! ögonen läpparna..ALLT! du dressar bra också, damn girl you make me HOT!

....fika?:$

2010-04-29 @ 12:15:10
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. okej tack babe :D



grymt fin bild på dig:)

2010-04-29 @ 15:36:45
URL: http://vadfanskajagheta.se



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback