Roberto Cavalli Leopard-print silk-georgette dress

2010-08-15 16:41:09
Hej dolls snart är sommaren slut alla börjar typ skolan nästa vecka men inte jag hihihi har två månader kvar aj . Kolla in den hära super snygga klänningen i från Roberto Cavalli med leopard mönster  så snygg älskar värkligen Cavallis klädder för han brukar använda ganska mycket djur mönster som jag tycker är sjukt snygg . Den hära klänningen kostar runt 19.000 tror jag är inte säker hahah den kan man ju dröma om och det ska jag . Men hittade två liknade på Asos så klart för mycket billigar men ena är ett ljusar mönster men de är sjukt snygg  . Priset för den ljusare  är 214  och den andra är billigar den kostar 199 de är på rea aj kolla in de .
Roberto Cavalli Leopard-print silk-georgette dress
Roberto Cavalli Leopard-print silk-georgette dressRoberto Cavalli Leopard-print silk-georgette dress


Nu De I Från Asos
Image 1 of ASOS Animal Print Bodycon DressImage 2 of ASOS Animal Print Bodycon Dress



Image 1 of Rare Leopard Print Knitted DressImage 2 of Rare Leopard Print Knitted Dress
Thumbnail



Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar den nedersta klänningen väldigt mycket!



Svar: Ja Mulberry har verkligen fina grejer :):)

2010-08-16 @ 21:13:46
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: k'

tuffa ;)

2010-08-18 @ 22:07:53
URL: http://kaeris.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback