Det värsta som finns

2010-12-16 19:06:14
Det värsta som finns måste fan vara människor som inte är tacksamma plus att de är 2 face också  . Leker som att de är värsta änglarna och inte gör något fel och att de är den bästa pojkvän / flickvän och en bra kompis när de går bakom allas rygg åå fyfan asså är så glad att jag inte har en sån pojkvän eller kompis längre som säger en sak till mig sen går och göra anta med andra bakom min rygg.  Vissa skulle  tycka att kyssa någon är lungt men om du frågar mig är det att vara otrogen på högst nivån för man vet ju fotfarande  att det är fel  .  Föresten kolla in www.topstreetwear.se  de har sjukt snygga kil kläder bra present eller vadå  =)

Kommentarer
Postat av: martina

Heey girl :) snygg blogg!

allt bra med dig?



kram

2010-12-17 @ 11:08:29
URL: http://lifebymartina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback