Harve leger Vivien cutout bandage dress

2010-07-26 22:29:05
Asså den hära super snygga  harve leger Vivien cutout bandage dress skulle jag döö för om jag hade rätta kropen asså hahahahaha . Men äligt den är super snygg det är bara synd att den typ kostar 9.000 kr

.jag vet att det inte är många som som kan köpa den klänningen eller de andra som jag har bloggat om nu så lovar jag att altid hitta liknade  klänningar för mycket mindre pengar  och så klart har jag hitta en kopia av den hära den kostar runt  1050 kr från asos tycker att de är super lika oo gud vad jag älskar klänningar .







´Här kommer kopian från asos


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAAAAN VAD SNYGGA!

2010-07-27 @ 03:09:58
Postat av: Anonym

du menar asos kanske?

2010-07-27 @ 03:11:45



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback