Bästa Dagen I Mitt Live

2010-06-04 19:48:08
Asså hej dolls i går va fan den bästa dagen i mitt live fyfan vad kul jag hade önskar att jag kunde spola tillbacka tiden . Vi började i skolan där vi hade sjukt kul vår rektor höll tal och vi käkade god mat sen så jorde vi det skönaste som jag inte har sätt någon anan skola göra vi åkte båt till riddarholmen där alla våra vänner och familjer va asså det va så jäkla grymt !!!! . Sen blev det flak vi åkte runt i stan 2 timmar . Det va sjukt mycket folk vid fontänen vid kulturhuset och jätte många flak folk fackade urrr det slutade med att vi alla badade i fontänen så jäkla underbart . Vilde bara tacka alla för en underbar dag och min Izabelle tack så mycket för att du är bäst är sjukt glad att jag fick dela den hära dagen med dig  och att jag fik ta bilder på dig hehehe yes älskar dig du med Anna panna och Gustavo och Sandra sisst men inte mins min Familje och alla mina underbara vänner ni är bäst



Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Minnali

Åh! Det ser så jävla härligt ut!

2010-06-05 @ 13:16:56
URL: http://minnalis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback