De 4 Snyggast Bloggerskor

2010-05-10 18:41:11
Asså det fins ju sjukt snygga bloggerskor visst så tycker inte vi alla likadana men här kommer mina 5 favoriter . De hära tjejerna är så grymt snygg på så många olika sätt och är absoult mina favorit bloggare också

1.  Den snyggaste måste endå vara kenza asså jag tycker att hon är super het . Speciellt med klänning på hon vet värklingen vad hon passar i i love it so fierce!





2. Jag brukar inte tycka att blondiner är speciellt snygga men Blondinbella är enligt mig en jävligt snygg blondin . Kisse vet inte vad hon pratar om när hon säger att Bella ser ut som en gris . Och jag älskar att hon är curvig
och hennes kinder är så söta hehehe men hon kan i bland prata litte för mycket .



3. Asså Carolina Gynning är sjukt snygg hon med  jag gillar henne mera som brunet en blond. För hennes väldigt fina ögon kommer fram mera och älskar hennes klädstil alltid fierce! och vem kan motstå hennes acent liksom hehe.
 
12



4.  Sen så har vi Tyra go Tyra go Tyra  asså hon är så jäkla skön den hära tjejern vill liksom bara ha kul love it sen så är hon sjukt snygg också . Hon har värsta utstrålningen som man kan se på alla hennes super hetta bilder.


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: idah

haft en bra dag idag? :)

2010-05-10 @ 19:16:49
URL: http://idahfridhs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback