I <3 IMVU

2010-05-05 15:51:52
Asså alla som käner mig vet att jag är en spel nörd speicellt när det kommer till spel som har med mycket klädder att göra . Min absoluta favorit är 3d chatten imvu jag chattar aldrig men tycker att det är sjukt kul att leka med min avatar som det hetter där hahaha man kan köpa typ hur mycket desing klädder som hällst i love it .  Har hafft det i 3 år nu och  tror att jag kommer att ha det läng till Massor av klädder man kan till och med köpa huse båtar plan och mycket mera hahaha käner mig väldigt rick hahaha . Ni borde skaffa det för en tråkig dag och om ni gör det adda mig jag hetter misssallyb hehehe kolla in  min avatar


Thumbnail

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej:) jag går frisör:D

2010-05-05 @ 19:06:44
URL: http://vadfanskajagheta.se



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback