Kendras Sex Video

2010-05-27 02:22:30
Asså omg Kendra  Wilkingson får Kim Kardashian att se ut som en ängel och vi alla vet ju att hon inte är det . Nu så kan man se hennes sex video eller i alla fall en dell av den asså hon hade sjukt dåligt kill smak när hon va ungre säger jag bara . Tycker sjukt synd om henne men på ett sätt är det hennes egen fel man ska fan inte gå med på sånt hära hon måste ju fatta att det fin konsekvenser för allt man gör nu blir säkert några sura på mig but BOSSDIVA DONT GIVE A FUCK =) .  Tyvär så tror jag inte jatt jag får lägga upp videon här hahahaha sorry men kan lägga up en länk OPS! MÅSTE VARA ÖVER 18 FÖR ATT KOLLA PÅ VIDEON          http://www.worldstaruncut.com/uncut/24849


  


Thumbnail

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback