Snart !!!

2010-10-24 06:30:22
Hej dolls asså jag kan inte sova längtar så mycket till halloween festen som är om 6 dagar!!! . Det kommer att bli så grymt det som jag mest ser fram i mot är dekoration som vi har köpt för flera tusen kr det kommer värkligen att vara halloween på högsta nivon . Det hära kommer att bli 2010 bästa halloween jag är 100% säker på det . Plus billiga priser i baren som inte går att slå och alla underbara uppträdanden som vi kommer att ha ååååååå gud vad jag längtar .


Plats: Lövholmsvägen 2 i liljehomen det är bara att följa tvärbana spåret
mot alvik kommer inte att gå att missa lovar det  OBS!! Ålder Från 18 år





Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Wararat

samma här , haft en bra helg? ^^

2010-10-24 @ 19:03:33
URL: http://noxea.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback