Tre Underbara Böker

2010-09-05 15:36:36

Asså gud jag kan absolut inte sluta läsa de hära bökerna så underbara den första är Confessions of a video vixen  skriven av modellen Karrina Steffan . Hon bärettar typ hennes hisoria som videon modell och skriver om alla killar som hon typ lyckades ha sex med asså hon ger ordet Golddigga en ny mening lol men den är super bra . Sen så läser jag också två  noveller skriven av Zane Afterburn och Addicted haha har inte börjat med addicted men kan fan inte sluta läsa afterburn  så bra så jag vet att jag kommer käna likadant för addicted .

Thumbnail


Kommentarer
Postat av: ISA

Vad tycker du om min design? kram <33

2010-09-05 @ 16:38:23
URL: http://fashion-tourist.com



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback