Party Girlz

2011-04-25 23:55:14
I lördags så va jag ju ute med Saffie , Ida , Binta och Jessica först så drog vi till en tjej kompis födelsedags fest i upplandsväsby jag vet skit långt men vi hade kul. Efter ett tag så så ringde vi en taxi och drog in till stan det blev så klart k2 för vi vilde dansa!!!!! Jag lovar det gick vildt till but i never kiss and tell något som andra människor borde lärara sig lol aj här kommer litte bilder . Jag har på mig en vit skin jacka från h&m a med andra ordallt är i från hm nästa utan skärpet och väskan som är i från gina hihi
Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Hemmafru i Florida

wow !!!sa vackra ni ar!!!

hoppas att det ar bra med dig!

kram

2011-04-30 @ 22:05:41
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback