Funder typ På att Sälja min Mahina

2011-12-05 19:58:36
Hej dolls ni anar inte hur trött jag är!!. Har varit vaken sen 6 i morse är helt död . Men men nog om det jag sitter här och drömer om en ny Louis Vuitton väska funder typ på att sälja min Mahina trode först att jag älskade den väskan men har sjukt svårt för den . Matilda tycker att jag är galen som vill sälja den men om jag inte älskar något varför inte bli av med den och köpa något som jag verkligen skulle döö för som en                       delightful monogram gm  den är så to die for och jag vill verkligen ha den . Kolla in min blivande väska .



Thumbnail

Kommentarer
Postat av: chinesegirl

Sälj! Följ ditt hjärta och bli 100% nöjd!

2011-12-06 @ 01:25:18



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback