Två Dagar till !!!

2011-07-04 19:31:08
Hej dolls är så himmla lycklig att jag blir 21  hihihi börjar bli gamma men ska fan fira det, nu så har jag bokat bord och allt är klart förutan vad fan jag ska ha på mig vet fotfarande inte Matilda ska ju ha på sig sin underbara Herve Leger klännig som är To Die For !! Jag kanske borde köpa en kopia hahahaha nej det är något jag aldrig skulle kunna göra så jävla fult om man frågar mig har man inte råd ska man inte leka att man har det hatar folk som gör det sen går runt och leker att de är rika hahaha synd .
Kolla in mina nya skor från nelly snygga va ?? ursäkta de fula fötterna





Thumbnail





Kommentarer
Postat av: MatildaEva

Vavavava vart har du köpt de svarta skorna? Hur mycket kostade de?

2011-07-04 @ 23:13:46
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: afroego

Suuupersnygga skor! Grattis till den stora dagen med ;)

2011-07-15 @ 20:58:08
URL: http://afroego.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback