Inspired By Ashanti Saffie Style

2011-05-09 00:06:52
Hej alla sommarglada människor!! Det är Saffie som är här nu ( woop wooop) och jag tänkte slänga in den här super fina lång klänningen ifrån Nelly.se. Blev  inspirerad av Ashanti faktis när jag  kollade lite på hennes bilder.  Såg denna  färgglada klänningen och jag kunde inte bara klicka förbi, därför så kollade jag  runt lite och då hittade jag den här, ( kanske inte exakt lika fint) men den påminner  mig väldigt mycket om den härliga sommarklänningen hon har här på bilden iaf.  Man känner sig så jävla fri i lång klänningar asså och tro mig den kan till och med få de som har lite mindre booty att le:). rumpans bästa vän i sommar ;) Theres nothing better then junk in the trunk if u know what i meaan. Aja nu ska jag låta bossidivan skriva liite  och jag kommer absolut titta in flera gånger med lite tips! ONE LOOOVE

81960003, WireImage /WireImage






Thumbnail

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback