Vilket Par Ska Jag Ha ???

2011-05-20 00:36:01
Dolls jag va ju som sagt i stan med Matilda i dag och hon har äntligen köpt en LV väska jaaaaaa hon är på mitt lag helt nu hihihi aj vi va också i sko affären vid gucci kommer ej ihåg vad den hetter . Men jag blev så himmla förälskad i två Christian Louboutin skor åå dör bara av att säga det hahahaha . En va ett par super snygga blå  ballerina skor i orm skin super snygga sa jag det ??? De andra va ett par beige pumps som jag tror att hela hollywood äger har sätt de på Rihanna ,Beyonce , Kim Kardashian , Kourtney Kardashian , Ciara och många flera men de är sjukt snygga  priserna på de hära underbar skona är runt 6700kr tror jag kommer inte ihåg men måste ha et par men har svårt att välja men det lutar sig åt ballerina för de lär jag ju använda mycket mera men jag gillar ju att bara sammla på saker hihihi.

Christian Louboutin Sonietta flat watersnakeChristian Louboutin Sonietta flat watersnakeChristian Louboutin Sonietta flat watersnakeChristian Louboutin Sonietta flat watersnake
Christian Louboutin Bana 140 patent pumpChristian Louboutin Bana 140 patent pump
Christian Louboutin Bana 140 patent pump
Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har själv kollat på Louboutin ballerinorna, de är såå fina men lite svårmatchad färg.

Affären heter Savannah's =) Kram Rebecca

2011-05-21 @ 10:51:45
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback