Event och Bio

2011-11-20 18:29:39
Hej dolls vilken helgel har äntligen fått sova ut efter en jobbig vecka. I går va jag med Matilda på ett event på Café Opera träffade på söta Vanissa  http://vanissajulclaude.devote.se/  . Vi hade super trevligt jag fick också träffa på stor och liten kan inte fatta att värdens bästa leksaks affär är tillbacka på nätet sjukt nice ju . Efter eventet åkte vi hem till Matilda käkade middag och sen in till stan igen för att gå på bio vi kollade så klart på twilight breaking dawn part 1 och den va grym!!! Är inte mycket för twilight tycker fotfarande att den första filmen är fruktansvärd hahaha men de andra är gryma specielt breaking dawn så jävla nice . Men det bästa med alla twilight filmerna är så klar Jackob i love me sum Taylor lautner!



Jag med stor och liten



Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Det var kul att få träffa er igen - inte utan min te hehe ^^

2011-11-21 @ 16:49:16
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback