Go Girl!!

2012-04-30 21:16:45
Hej dolls försökte faktisk mobil blogga i dag men ser nu att det inte gick berättar om min dag snart ska bara ladda upp bilderna från telefonen . Alltså jag är sjuk jag har en systemkamera men jag använder min iphone i stället det hahaha aj . Men nu ska jag skriva om Rihanna och hennes nya video till låten Where Have You Been . Älskar verkligen den låten lätt en av mina favoriter från Talk That Talk och videon är fan lika grym!!! Man får se en helt ny sida av Rihanna hon är ju inte den som lär sig koreografi direkt men hon köred på det den här gången och hon var grymt duktig ingen Beyonce men vem fan kan slå den kvinnan kanske Blue Ivy om några år hahahaha


Kommentarer
Postat av: afroego

haha va skönt att du kom in till slut ;P

2012-04-30 @ 23:03:06
URL: http://afroego.se
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar Rihanna och den där låten!

2012-05-02 @ 18:06:29
URL: http://mmiaas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback