Life!

2012-02-19 22:13:42

Hej dolls sitter här och fundera lite livet är fan rolig. Jag älskar verkligen mitt live dont gett me rong! Men just nu så känner jag mig så himla ensam. Jag vet att jag inte är det men jag har mina dagar då jag sitter och funderar på vad är mitt live på väg? Jag ser hur alla mina vänner har någon dom börjar skaffa familjer och massa annat . Känns mer som att man är i vägen liksom lol synd jag vet. Som vanligt får man höra du kommer också att hitta någon bra snart du måste bara sluta vara kräsen . Jag tycker absolut inte att jag är det plus så handlar det inte alltid om killar. Utan jag tror att det är mer för att jag tillbringar så mycket tid själv och det är då alla tankar kommer upp i huvudet wow känns fan bra att skriva ner lite här på bloggen får nog börjar öppna mig mer här .


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback