My strength

2012-02-29 23:25:30
Hej dolls känner mig verkligen inte så pigg för att blogga just nu men ska verkligen försöka att blogga mer. Ber också om ursäkt för att det inte går att kommentera vet inte varför blogg.se appen suger verkligen . Men den är så himla lätt att använda liksom . Nu när jag mår som jag mår så finns det bara en låt som kan få mig att känna mig som en super kvinna att allt löser sig även om det känns som att det inte finns något sätt att fixa det . den låten är I Didn't Know My Own Strength av den underbart grymma Whitney Houston



Kommentarer
Postat av: afroego

Lyssna också på superwoman med alicia keyes! Den piggar upp mig :) Hoppas det blir bättre gumman! Kram!

2012-03-01 @ 10:05:15
URL: http://afroego.se/
Postat av: Nkosazana

Hennes röst är bra, bättre än beyonces som kommer igenom med sitt dansande och showande. Synd bara att hon drog ner sin dotter i fördärvet.



Fin blog!



btw, friendly tip. 'Baby mama' är negativt i America. Vet att lägre klasserna glorifera (för de kan inte få sina män att gifta sig med dem) det men mina medelklass kompisar gillar inte det :)



Sträva för bättre, du ser bra ut!

2012-03-03 @ 09:45:20



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback