Snyggast På Grammy Awards 2012

2012-02-13 03:50:43
Hej dolls sitter här och kollar på grammy awards och fyfan vad snygga klänningar jag ser just nu . Visst väldigt mycket fulla men här kommer min favoriter . P.S Så glad att Chris Brown vann en Grammy fan på tiden!!!
Rihanna va sjukt snygg!!! Men vet inte vad jag tycker om det super blonda håret en.
Amber Dödade i den här klänningn .

Super fina Taylor Swift

Kelly O va verkligen stunning!

Kelly Rowland är fin som vanligt.
Carrie Underwood är nog kvällens favorit älskar hennes klänning stunning

Kommentarer
Postat av: Dinah

Hej Doll!

Jag tryckte på inlägget om att jobba till 75 men det gick ej att kommentera troligtvis eftersom du skrev från en telefon.

Jag tycker att Reinfeldt och Bella är idioter för vad vet dom om hårda jobb, dom sitter framför en skärm och tjänar miljoner av kronor medans andra får ta hand om äldre och ha fysiskt tunga jobb, därför kan man lätt jobba tills man är 75 med jobb som dom har, politiker och bloggare som tjänar massor

men inte dom som sitter i kassan på ica, eller dom som opererar, jag tror ingen vill ha en 75 årig man som opererar dom med dålig syn



det är bara dom rika i landet som vill att alla ska jobba eftersom som ej vill betala löner till dom fattiga och dom bryr sig inte om fattiga eller medelklassen, dom bryr sig endast om alla rika i sverige



2012-02-13 @ 19:08:33
URL: http://finadina.blogg.se/
Postat av: Annika

Jösses vilka snyggingar!

2012-02-13 @ 20:55:35
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Postat av: neli

rihanna är så jävla het!

2012-02-15 @ 18:26:58
URL: http://iamsofashion.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback