River Island!

2012-01-04 15:34:25

Hej dolls hur är det med er? Själv så är jag hemma och bara tar det lugnt tänkte komma in och lägga upp en ny bild i från söndags. Har så klart lekt lite med photoshop för att jag är beroende .Fråga mig inte vad jag gör med min hand vet inte ens själv hahaha.
Är också helt kär i klänningen jag har på mig. Köpte den på River Island när jag va i London för ett tag sen. Älskar verkligen den snygga blå färgen jag fattar inte varför så många säger att de inte vågar att ha färgstarka kläder på sig jag äskar det .


Kommentarer
Postat av: afroego

Tjusig!! Gillar också Rives Island!

2012-01-04 @ 15:46:27
URL: http://afroego.bloggplatsen.se/
Postat av: Jarske - Barbie on the outisde, Rocker on the inside

Måste först bara säga att HERREGUD vad vacker du är kvinna!



Jag har precis flyttat till Barcelona, kika gärna in på min blogg och läs om hur jag anpassar mig till det nya landet och kulturen, och försöker lära mig ett helt nytt språk. Samt hur jag och min pojkvän klarar ett långdistansförhållande på 255 mil.

Pussen!

2012-01-04 @ 21:09:18
URL: http://jarske.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback