Am So Sorry

2012-06-07 20:57:08
Hej dolls alltså vet verkligen inte vad jag håller på med har typ helt glömt bort bloggen helt och hållet. Har börjat på ett nytt jobb så det tar mycket tid så har inte så mycket tid över för annat en att prata med min kille och umgås med vänner och familj. Har totalt glömt hur det var att vara tillsammans med någon som bor i ett anat land saknar honom så sjukt mycket men men man gör det bästa av sin situation. Nu lite om vad som jag har haft för mig förutom jobb då. Föra helgen drog jag ut och dansade lite med Vanissa och Saffie och det var super kul som vanligt alltså det var typ det enda jag vilde bäretta hahaha men här kommer bilderna från föra helgen . Hade på mig min fina klänning från gina köpte den på rean för 75kr hihihi och så min älsklings kavaj som också är i från gina .

Min vackra Saffiei love this girrrrrrrrrrrl <3<3





my love <3<3<3

Kommentarer
Postat av: afroego

Åh jag vill veta mer om killen ;)

2012-06-08 @ 19:03:39
URL: http://afroego.se/
Postat av: Matilda

sv: Haha, får se om jag kommer till skott med ny design eller om jag ska behålla den jag har :)

2012-06-09 @ 18:20:43
URL: http://missread.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback