Min Önskelista

2012-06-16 16:38:26
Shit vad tiden går fort fyller ju snart 22år känner mig verkligen gammal orka att jag ska ha 40års kris nu hahaha synd . Tänkte fixa en önskar lista efter som att folk jämt frågar mig vad jag vill ha. Alla tänker nog nu åå lord vad vill hon ha nu då hahahaha . Men önskar mig mest vill ha en massa produkter i från Mac så som foundation och concealer smink borstar , ögonskuggor , läppennor, ögonbrynspennor och två läppstift ett som heter Ruby Woo och girl about town. Smink produkter som jag verkligen vill ha just nu är Sleek makeup ögonskuggor så snygga färger . Men vänta det är mer hahahaha skulle verkligen döö för ett Nialaya armband visst inte att dom fans här i Sverige såg några i går på Nk så snygga!!! Det var typ det hahaha inte så farligt hahaha













Kommentarer
Postat av: afroego

Åh superfina saker!! Jag har ju en palett som den där från sleek och jag använde den senast idag, love it!

2012-06-18 @ 18:45:02
URL: http://afroego.se/
Postat av: Ego

heej:)
tack snälla för så fin kommentar du lämnade efter dej, ord som värmer och jag tror alltid på att man ska kämpa för det man tror på.. ge ALDRIG upp, det löser sej, på ett eller annat sätt måste det lösa sej :)

ps. vilken snygg bild på din header elller vad det nu heter ::D tummen upp för bilden haha kram!

2012-06-18 @ 19:02:09



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback