Beroende Av The Sims3

2012-03-22 09:17:27
Hej dolls förlåt att jag inte bloggade igår men var på dåligt humör men är över det nu . I dag skulle jag på ett event med Vanissa vid 2 men jag hinner inte jobbet ringde nyss och bad mig jobba kväll . Men åker nog in till stan och träffar Vanissa ändå har inget för mig tills 3 . Jag har också blivit helt beroende av the sims3 igen det går fan i floder för mig . Om jag får säga det själv så är jag sjukt grym på att göra sims gubbar kolla på dom här jag håller på med nu . Kolla in killen jag gjorde han heter Dre haha tänk om vi kunde göra våra dröm killar livet skulle vara underbart eller hur tjejer?
Det här är Liz





Lizas Man Dre lol

Kommentarer
Postat av: Dinah

i love the sims



roligt spel som fan

2012-03-22 @ 15:11:48
URL: http://finadina.blogg.se/
Postat av: afroego

jag spelar också as-mycket sims! :D hahaha beroendeframkallande!!

2012-03-26 @ 09:45:45
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback