Gold Digger?

2012-03-12 11:35:47
God morgon dolls sitter och funderar på uttrycket gold digger är det verkligen något dålig? För när jag hör gold digger så tänker jag på två saker ett en tjej som är med någon för pengar och inget annat . Två en tjej som tycker om män som har mer pengar en en själv och som kan köpa och betala saker för henne men ser sig själv absolut inte att vara beroende av en man .

Det låter bra för mig jag vill och gillar att känna mina egna pengar men jag gillar också att bli bortskämd och ser absolut inget fel med att jag har en kille som vill och kan köpa saker till mig . Det är inte så att man ska gå runt och säga å du måste köpa den där väska till mig . Men om du säger till mig jag ger dig vad du vill ha för du betyder allt för mig och jag gillar att se hur glad du blir när jag köper något fint till dig . Så är det klart att jag säger vad jag vill ha och gör det mig till en gold digger so fine det kan jag leva med . Är bara ganska trött på att det fins människor som säger att det är hemskt att tänka så

vi säger så här det finns två killar med samma goda egenskaper både är skit snygga , snälla visar respekt och behandlar tjejer som drottningar det ända skillnaden mellan dessa två killar är ekonomin den ena kan ge dig allt du kan önska dig men det kan inte den andra vem väljer du?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback