Classy Lady

2012-08-08 20:08:56
Hej dolls! tänkte komma in och vissa en outfit som jag satte ihop för ett tag sen gjorde till och med en video till den men ljuset blev så dåligt så kan tyvärr inte lägga upp videon =( Men har en massa bilder att vissa upp. Den sjukt söta vita klänningen är ifrån h&m köpte den för 50kr hihihih så glad den turkosa halsbandet är den med ifrån h&m tror att den kostar 100kr äskar färgen . Sen har jag mitt älskade skärp från gina och mina finna wedges från River Island . Jag tycker nästan att denna outfit är för söt för mig hahah vad tycker ni söt?
 
 
               
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: egosworld.blogg.se

jodå det var maaagiskt!:D

Så cuute Outfit, och niice halsband oxå som ger liv i det hela :)

2012-08-08 @ 23:29:14
URL: http://egosworld.blogg.se/
Postat av: afroego

Hur söt som helst!

2012-08-09 @ 08:23:12
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback