Byta Blogg

2012-09-12 08:31:31

Hej dolls jag vet att ni måste undra varför jag aldrig kommer in och bloggar längre. Det är så att jag ska starta en helt ny blogg där jag kommer att fokusera på just mode, skönhet för det mesta så kommer jag bara att lägga upp videon. Men känner att jag behöver en ny start då så kommer att säga hej då till Bossdiva hahaha känns lite skumt för har ju lagt ner lite över 3 år på denna blogg. Men jag känner att det är rätt så håll ögonen öppna snart kommer något helt nytt och grymt längtar verkligen. Har stora planer för min nya blogg och hopas att ni kommer att gilla den vi ses snar dolls puss


Kommentarer
Postat av: Dempa

Nice pic.

2012-12-15 @ 11:27:03



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback