Bätre bilder i från Khloe Kardashian bröllop

2009-10-10 18:40:28
Hej ledsen men jag måste bara vissa mera bilder från  Khloes Kardashian och Lamar Odom  bröllop. Den hära gången är det mycket bättre  bilder asså hennes kläning är så sjukt snygg jag vill också gifta mig hahaha men man måste ju hitta den rätta först . De hade en så jävla  fint bröllop som de kommer att vissa på sessongs avslutnigen av keeping up with the kardashians det måste jag see får ej miss hahahaha men det blir på internet kan jag tro.



Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hej! Vad roligt att du vill vara med i min veckansbloggtävling! Vad gör du denna lördagskväll?

2009-10-10 @ 21:11:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback