Tv serie Nörd

2011-06-18 11:22:43
Jag är en riktig tv nörd när det kommer till tv serier kolla på allt via datan men det är fotfarande tv serier bara att de inte vissas i sverige blää suger hårt!!! . Tänkte beret kort om mina  favoriter just nu vissa känner ni nog igen och andra inte .

1. Vi börjar med Basketball Wives bara för att den är så jävla grym!!! . Den handlar om a som ni kan gissa basketboll fruar a igentligen inte för just nu är det ingen av tjejerna somär gift eller tillsammans  med en spelare men de har varit det .
Vi får följa tjejerna i deras vardag och man får se allt i från shoping runder sjukt snygga klädder . slagsmål , kärlek, och mycket drama det roligast är att alla är över 30 typ haha jag döör men ett måste enligt mig . Ord kan inte beskriva hur bra Basketball Wives är man måste kolla just nu så på går 3 sesongen .
2. Är Love & Hip Hop en till realityserie som handlar om 5 tjejer bland anat EmilyB som är tillsammans med rapparen  Fabolus , Mashonda som är Swizz Beatz exfru , Olivia från G-unit , Chrissy som är förlovad med rapparen Jim Jones  och Somaya som är en rappare.
Man följer också deras vardag det handlar mest om att de pratar om deras problem med själv hip hop industrin det som är bra med det och det dålig .
Som Emily som har problem med fabolus för att han losa vara singel och leker att han inte har någon familje , Mashond går runt och tycker synd om sig själv för att swizz har ett nytt live med någon ny aka Alica Keys . Chrissy vill gifta sig med Jim Jones och försöker få honom att fria till henne . Ett måste också  handlar om mycket mera men pallar inte skriva en bok men absolut värd att se.
3. Är Singel Lades åå jag är helt kär i den hära serrien och den är inte realety men  så jävla grym ganska ny komm ut för 3 veckor sen och jag är helt fast handlar om 3 bästa tjejkompisar som bor i Atlanta de tycker väldigt olika när det kommer till sex och förhållande .
Litte om tjejerna nu Valerie är den snälla tjejen som tror att hon är mycket starkar en vad hon är och hennes dröm är att hitta den perfeckta manen och leva lycklig i alla sin dagar hon jobbade som en stylist men nu så äger hon en egen butik som är att döö för så snygga klädder .
Sen så har vi
Keisha som är en ricktig gold diggar hon är bara intresserad av rika män men har inget i mot att ha sex med en fattig så länge han är bra på sina grejer blink blink haha ricktigt skön tjej säger alltid vad hon . tycker ,
Sen så har vi
April den super snygga blondinen som gillar bara svarta killar hon är den enda som är gift men hon har inget i mot att leka litte utanför sitt äktenskap fast hon har vad de kallar den perfeckta manen. Handlar om så mycket mera också och väldigt många kändisar kommer förbi serrien aldrig en tråkig secund min absoulta favorit just nu .
4. Är Khloe & Lamar som jag tycker är sjukt bra det fins inte ett sötar par i värden en Khloe Kardashian och Lamar Odom de är så perfeckta för varandra att det inte är sant åå blir lite svart sjuk när jag kolla men lätt en av mina favoriter .
5.Är Keeping Up With The Kardashians 6 och har inte mycket att säga om den en med tanken på att jag bara har sätt den första avsnitet men ni alla vet att sally älskar the crazy Kardashians och den hära sesongen kommer inte att bli drama fri tror lätt att den är en av de bästa  ett måste .
Thumbnail

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Åh men tack snälla du!

2011-06-18 @ 12:33:58
URL: http://cjs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback