Gårdagens Outfit

2012-04-20 14:25:00
Så här såg jag ut i går när jag gick på förhandsvisningen av Projekt X med Matilda och Vanissa . Jag har på mig en svart kavaj från ett rendom märke gud vad jag älskar kavajer man kan aldrig gå fel med en snygg kavaj so stunning! Min orangea topp kommer i från topshops Kate Moss kollektion den är typ 3 år gammal . Byxorna syns knappt på bilderna men det är guld Jens ifrån H&M och så klart lila läppar på det hihihi alltså jag vill verkligen lära mig mer om smink ska fan ta och köpa riktigt bra penslar och borstar eller vad det nu är man använder hahaha .

'

YES I DO HAVE A BIG ASS EGO LOL!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt!!

2012-04-20 @ 16:35:51
URL: http://eschluter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback