Giftig Frukt!!

2012-04-29 13:34:33
Hej dolls åå hade sjukt kul igår berättar mer om det strax . Hallå på riktigt vi har fan gift eller något i vissa frukter här . Jag köpte en ananas i går åå den såg så himla god ut och det var den faktisk . Men den var också giftig jag är inte allergisk mot något och jag har ätit ananas förut men igår fick jag så jävla ont i tungan det tog ett tag men ju mer jag åt av den desto mer började tungan att brännas kan inte ens dricka vatten utan att det gör skit ont. Alltså wtf? Ska man inte kunna äta frukt längre för att dom sprutar på så mycket skit på den . Men får kanske skylla mig själv köpte den för 15kr hhahahahahaha nej men ärligt det borde inte spela någon roll.

Kommentarer
Postat av: afroego

Det har hänt mig också :o kändes inte så bra alls du...

2012-04-30 @ 15:10:39
URL: http://afroego.se/
Postat av: Marilyn monroe

jag at annanas en dag och fick utlsag over hela ansiktet:(

2012-04-30 @ 22:51:45



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback