Over Twitter??

2012-04-20 01:40:06
Hej dolls hopa att det är bra med er med mig är det helt underbart . Mådde skit dåligt hela igår och delar av i dag men känner mig frisk nu . Var också på Finest förhandsvisning av den super grymma filmen PROJECT X berättar mera om den i morgon .
Nu så vill jag pratat om den här hemska videon som jag hittade på word star hiphop alltså det här är så synd tjejen i videon blir brutalt misshandlad för att hon skrev något taskigt på twitter. På riktigt vad är värden på väg ? Jag tycker att nät mobbning är fel men att slå ner någon så brutalt är bara hemskit! att någon stor och filmar det gör hela saken vare jag tycker att vi tjejer borde hålla ihop och sluta hata på varandra så sjukt mycket . Jag vet inte ens vad jag ska säga om den här videon riktigt för utom att jag blir jäkligt upprörd och får lite ont i hjärtat man måste kolla själv för att förstå hur hemskt det är .


Kommentarer
Postat av: Elin

shit.. fick värsta klumpen i magen typ.

vad gör hon, fattar hon inte att hon kan döda den där tjejen? Särskilt när hon stod på hennes bröst och sparkade på huvudet. SJUKT vilka människor det finns.

2012-04-20 @ 16:41:13
URL: http://eschluter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback