Bild Bomb

2012-06-10 18:58:08
Hej dolls hoppas att det är bra med er förutom att jag är sjukt förkyld så mår jag skit bra!! Gud vilken härlig helg jag har haft med dom bästa började fredagen med att fira Gustavo som fyllde 21 wihoo grattis gubben. Jag och Vanissa var bara där en stund sen så åkte vi till stan och mötte upp Saffie och några andra kompisar och dansade hela natten lång a eller till två sen så pallade inte mitt huvud mer mådde verkligen skit dåligt .Så vi drog till donken för Saffie var skit hungrig och vilde äta alltså jag mådde så himla dåligt att jag inte åt mat!! Tror inte att ni förstå hahaha det händer aldrig men mitt huvud höll på att explodera och Vanissa gjorde det inte bättre genom att få mig att skratta så mycket att jag till slut började gråta på bokstavligen . Den tjejen mår inte bra hon är så jävla rolig får alltid frågan vart fan har du hittat henne? Det roliga är att första gången man träffar henne tänker man viken dryg och otrevlig människa det kan vara i max en dag säger jag bara hahaha alltså men jag älskar min lila vanosuga suga baby. Tror att jag får dela upp den här inlägget här kommer en massa ego bilder på mig och vanissa från i fredags a eller mest på mig då hahaha har också lagt upp en video med denna smink look inte för att jag lär er speciellt mycket men älskar att filma =) . Har på mig en kort lång kjol från gina köpte den efter att jag såg den på afroegos blogg den blommiga linet är också i från Gina tror att den kostade 99kr



Min mamma bjöd in sig själv när vi lekte med photo booth lol




Kommentarer
Postat av: afroego

JAG BLIR SÅ ARG!! Du är snyggare i kjolen än vad jag är ;p SNYGGO!!

2012-06-11 @ 18:04:31
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback