The Weeknd Ain't Over Just Yet!!

2012-06-24 17:17:27
Hej dolls! hur är det mer er hopas att det är bra med mig är det bara super. Hade sjukt kul igår kväll med mina tjejer var ute med Saffie och två av våra vänner som är här och hälsar på ifrån London tvillingarna Adama och Awa. Man har verkligen inte en tråkig minut med dom tjejerna . Ska strax göra mig i ordning och möta upp samma gäng plus vår lila Jessica yeah!!! som sagt helgen är inte över en . Vi ska käka middag får se vad vi hittar på efter . Men tänkte komma in och lägga upp fredagens outfit bilder samt i gårdagens också .
 
 
Det här hade jag på mig i fredags topen är ifrån asos.com och kjolen samt skärpet är ifrån
Gina Tricot
 
 
 
I går körde jag på en turkos klänning som också är ifrån asos.com och på det min 
älskade kavaj från Gina så klart!!! här kommer två bilder på mig och tjejerna också.
 
 
 
Snygginar!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TinaSarafina

Gillar din stil, påminner jättemycket om Kim Kardashian and you can never go wrong with that ;)

2012-07-07 @ 13:47:03
URL: http://tinasarafina.devote.se



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback