Hej Dolls!!!!

2012-05-07 20:41:28
Hej dolls! Hopas att det är bra med er alla . Själv så kom jag nyss hem ifrån träningen körde lite dans fuego och det är super kul som vanligt bästa träningen skulle verkligen rekommendera att man kör på det . Men nu ska jag hoppa in i duschen tänkte bara komma in och skriva att jag snart kommer in och lägger upp en ny video haha jag älskar ju att pratat så det är perfekt tänkte vissa upp mina smink produkter för er som vill se . Är ju som sagt helt inne i smink nu för tiden vi får se hur länge det varar lol men vi ses om en stund dolls! . Här kommer en bild från föra veckans plåtning så länge

Kommentarer
Postat av: afroego

Äääääälskar håret!! :D vad är dans fuego? Kram!

2012-05-09 @ 21:55:25
URL: http://afroego.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback