Tiden Bara Flyger I Väg

2012-05-20 23:59:00
Herre gud tiden flyger verkligen i väg och i dag är ingen vanlig dag det är min underbara super söta och fina guddotters födelsedag . Hahaha alltså shit Mercedes är fyra år i dag på riktigt kan inte fatta att hon redan är så stor. Kändes som att det var igår hon föddes å jag börjar bli riktig gammal också . Men jag önskar henne en underbar födelsedag tyvärr är lil flickan sjuk =( hon skulle ha haft sitt kalas i helgen men hon har fått vattenkoppor så kalaset blev inställt . Det här låter lite taskigt men är faktisk lite glad att kalaset blev inställd hihihi då kommer jag ju kunna komma på den sen . Men som sagt stort grattis från tant Sally älskar dig gumman .












Kommentarer



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback