Juli Månads InKöp del1 Smink

2012-08-03 00:38:35

Hej dolls tänkte börjar med en ny grej här på bloggen. Där jag varje månad kommer in och visar upp mina in köpa dom flesta av oss tjejer älskar ju att shoppa så varför inte komma in och vissa varandra vad vi har köpt tycker att det låter skit nice så jag taggar Mammi , afoego, Fatima och min vanosuga haha vet att alla inte är lika mobbade som jag men skulle vara sjukt kul att se vad ni går och shoppar . Så kom igen nu tjejer show me . Här kommer min första del i alla fall .


Kommentarer
Postat av: afroego

Det låter faktiskt som en sjukt kul idé! Jag är iofs lite kamerskygg, men kanske att jag joinar ;)

2012-08-04 @ 10:36:51
URL: http://afroego.se/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Haha du vet vad jag köper va!! Om du är intresserad av att se mina Lidl samt In & Finn köp så kan jag fixa det till dig =)

Dock inte en chans att jag ska filma mig själv för det!!

2012-08-04 @ 11:27:25
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/



Kommentera inlägget här:

♥ Ditt namn:
♥ Spara?

♥ E-postadress; bara jag som ser

♥ Din blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback